Unboxing av Contenthandboken

Nu har den äntligen kommit – Contenthandboken! Och då måste jag ju göra en unboxing och berätta lite mer om den

Contenthandboken är min senaste bok, och den har just landat hemma hos de första beställarna. Vi gjorde en liten unboxing när den kom till förlaget – det är förläggaren själv, Anders Arhammar, som håller i kameran.

Vad är detta för bok då? Jo, den är gjord för dig som gör innehåll – text, bild, ljud, video och grafik – inom marknadsföring och kommunikation. Den ska hjälpa dig att planera och producera bättre content så du kan arbeta mer effektivt, få större genomslag och nå dina mål.

Beställ ditt eget ex av boken här

Nyhetsbrev

Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.

 

Här har du videon:

 

 

 

Lite mer om boken: Mitt mål var att göra något som var lika användbart oavsett om man jobbar med innehåll för internt eller externt bruk, i ett B2B- eller B2C-företag, i en organisation eller myndighet. Vi behöver alla göra content som är relevant och värdefullt för mottagaren.

Boken innehåller tre delar: Den första går igenom sånt som alltid är viktigt – planering, att arbeta tematiskt, storytelling och mycket mer. Den andra handlar om de olika formaten (text, video, ljud, bild/grafik) och hur du kan arbeta med dem. Och den tredje delen består av 50 konkreta exempel på hur du kan göra content.

 

 

Vill du att ditt företag ska bli bättre på att arbeta med digital marknadsföring, content marketing, account based marketing eller sociala medier? Jag jobbar på Brandmovers, en content marketing-byrå som kan hjälpa er med allt från strategi till genomförande och uppföljning. Kontakta mig så berättar jag mer.

0 kommentarer på Unboxing av Contenthandboken

Skriv en kommentar

Din e-post adress kommer inte att visas.