Därför ska du tänka på upplevelsen av ditt innehåll (infograf)

Det räcker inte med att producera bra innehåll, du måste tänka på i vilken kontext det publiceras enligt en ny infograf

Uberflip har tagit fram en mycket intressant infograf som visar varför sammanhanget som vårt innehåll syns i kan vara avgörande för om vi når de resultat vi tänkt oss.

Enligt Uberflip handlar det fr.a om att titta närmare på tre faktorer – omgivning, struktur samt engagemang. Får vi inte de här sakerna rätt är det svårt att nå fram till kunder och prospects.

Nyhetsbrev

Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.

Här har du hela infografen:

Vill du att ditt företag ska bli bättre på att arbeta med digital marknadsföring, content marketing, account based marketing eller sociala medier? Jag kan hjälpa er med allt från strategi till genomförande och uppföljning. Här hittar du mer information om mina föreläsningar och workshops. Och här kan du se vilka tjänster du kan få hjälp med. Kontakta mig så berättar jag mer.

0 kommentarer på Därför ska du tänka på upplevelsen av ditt innehåll (infograf)

Skriv en kommentar

Din e-post adress kommer inte att visas.