Varje vecka väljer jag ut fyra intressanta artiklar från senaste tiden, mest om digital utveckling och digital marknadsföring. Denna vecka om influencers påverkar Mello, YouTube rullar ut Stories, Amazon granskas i Tyskland samt Trendspaning om B2B inför 2019. God läsning!
1. Bidragen till Melodifestivalen förlitar sig allt mer på influencers för att säkra framgång: Melodifestivalen handlar inte längre om talang
Nyhetsbrev
Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.
2. Stories-formatet används nu av de flesta sociala medier. YouTube håller på att rulla ut en egen version, än så länge till innehållsskapare som har mer än 10,000 följare: YouTube is rolling out…
3. Amazon granskas av tyska myndigheter kring hur de använder sin dominerande ställning inom e-handel och som handelsplattform: Spelar Amazon fair play inom e-handeln?
4. Nu haglar trendspaningarna inför 2019. LinkedIn har frågat sex B2B-marknadsförare om vad de tror kommer hända: Top marketers highlight 6 trends to watch in 2019
God läsning!
0 kommentarer på Fyra länkar värda att läsa v. 48 2108