Fyra länkar värda att läsa v. 48 2108

Varje vecka väljer jag ut fyra intressanta artiklar från senaste tiden, mest om digital utveckling och digital marknadsföring. Denna vecka om influencers påverkar Mello, YouTube rullar ut Stories, Amazon granskas i Tyskland samt Trendspaning om B2B inför 2019. God läsning!

1. Bidragen till Melodifestivalen förlitar sig allt mer på influencers för att säkra framgång: Melodifestivalen handlar inte längre om talang

Nyhetsbrev

Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.

2. Stories-formatet används nu av de flesta sociala medier. YouTube håller på att rulla ut en egen version, än så länge till innehållsskapare som har mer än 10,000 följare: YouTube is rolling out…

3. Amazon granskas av tyska myndigheter kring hur de använder sin dominerande ställning inom e-handel och som handelsplattform: Spelar Amazon fair play inom e-handeln?

4. Nu haglar trendspaningarna inför 2019. LinkedIn har frågat sex B2B-marknadsförare om vad de tror kommer hända: Top marketers highlight 6 trends to watch in 2019

God läsning!

0 kommentarer på Fyra länkar värda att läsa v. 48 2108

Skriv en kommentar

Din e-post adress kommer inte att visas.