Det finns mycket värt att läsa på nätet, och det är lätt att man missar något. Varje vecka delar jag med mig av tre intressanta artiklar inom mestadels digitalt, socialt och content. God läsning!
1. Det mesta handlar om content numera, och företagen stressar för att få ut så mycket som möjligt i olika kanaler. Men då de flesta saknar en innehållsstrategi blir resultatet mindre lyckat. Läsvärt i Fast Company med bl.a Rebecca Lieb från Altimeter: The big problem with your content strategy
2. Googles senaste finansiella rapport innehöll en del intressanta siffror kring den kraftigt ökande konsumtionen av YouTube-klipp via mobilen. Techcrunch berättar mer: People watch more YouTube than ever before
3. Patrik Muller, e-handelsexpert på Dibs, delar med sig av tre tips om bättre e-butik till e-handlare. Matnyttig läsning: Tre råd för din e-butik från en jurymedlem i Jetshop Awards
Trevlig helg!
0 kommentarer på Tre länkar värda att läsa v. 29 2015