Det finns mycket spännande på nätet, och det är lätt att man missar något. Varje vecka delar jag med mig av tre-fyra intressanta artiklar. Denna vecka om hur algoritmer ser till att överbliven mat kommer till nytta, content marketing kan rädda företagets digitala marknadsföring, medievanor och syn världen över samt kundfokus kräver nytt strategiskt tänkande. God läsning!
1. Restauranger med överbliven mat kan nu få den levererad till soppkök och andra hjälpinrättningar via en budfirma som tar hjälp av algoritmer för effektiva transporter: Doordash is now using its algorithm…
Nyhetsbrev
Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.
2. Robert Rose, strateg på Content marketing institute, skriver om hur content marketing-arbetet kan hjälpa företag att få ordning på hela sin digitala marknadsföring: How content marketing can save…
3. Pew Research har gjort en stor undersökning om medievanor och synen på publicister världen över: People around the world want unbiased news
4. De flesta företag och organisationer har strategier som går ut på att behandla kunden illa. menar Gerry McGovern. Om kundens behov ska komma först krävs det att vi gör upp med det sättet att tänka: When organization strategy ruins customer experience
God läsning!
0 kommentarer på Fyra länkar värda att läsa v. 3 2018