Varje vecka väljer jag ut fyra intressanta artiklar från senaste tiden, mest om digital marknadsföring. Denna vecka om hur stora företag kan minska innehållskostnader, Tips om att jobba hemma, Samarbete nyckel för bra spökskrivande, samt Vad ska ett bra kundcase innehålla? God läsning!
1. För ett stort företag som producerar mycket content kan kostnaderna för innehållsproduktion lätt springa iväg. Michael Brenner på Marketing Insider Group tipsar om vad du kan göra för att få ned kostnaderna: How large companies can minimize…
2. Allt fler företag skickar hem sina medarbetare på grund av Coronaviruset. Men hur jobbar man hemifrån på ett bra sätt? Simon Camponello på Ny Teknik ger dig bra tips – och får extra cred för att ha satt ihop en hel artikel genom att intervjua kollegor. Gräv där du står! : Så jobbar du hemifrån utan att bli galen
Lär dig att göra bättre innehåll i text, video, ljud och bild – Köp Contenthandboken
3. Vad krävs för att framgångsrikt skapa innehåll i en annan persons namn? Nyckelordet för spökskrivare är samarbete skriver Anna Gynn på Content marketing institute: Successful ghostwriting…
4. Hur ska ett bra kundcase se ut? Contently har lite tankar om vad du ska tänka på: The anatomy of a great case study
Nyhetsbrev
Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.
God läsning!
0 kommentarer på Fyra länkar värda att läsa v. 11 2020