Varje vecka väljer jag ut fyra intressanta artiklar från senaste tiden, mest om digital marknadsföring. Denna vecka om största SEO-misstaget i Content marketing, Hur man kan använda storytelling, Så gör du om innehåll för podcasts samt Framtidens skärm kan vara kontaktlinsen. God läsning!
1. Vilket är det största SEO-misstaget som görs inom content marketing? Contently beskriver det, och ger råd om vad som är viktigt att tänka på: The biggest SEO mistake…
2. Storytelling är ett viktigt verktyg inom content marketing, och det är alltid spännande med konkreta exempel. Search Engine Marketing bjuder på ett par tips: How to use storytelling to boost…
Nyhetsbrev
Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.
3. I takt med att podcasts blir allt mer populära är det en bra idé att anpassa innehåll man redan har så det kan användas i en podd. Hubspot tipsar om hur: How to repurpose content into a podcast
4. Kommer framtidens skärmar att vara kontaktlinser? Det är redan nu en säker profetia att de inte kommer att vara datorer eller mobiler, så varför inte något vi ändå fäster på ögonen. Intressant från Wired: The display of the future might be…
God läsning!
0 kommentarer på Fyra länkar värda att läsa v. 3 2020