Varje vecka väljer jag ut fyra intressanta artiklar från senaste tiden, mest om digital marknadsföring. Denna vecka om Google Discover driver trafik, Tre typer av innehåll som konverterar, Kändisar skiftar från sociala medier till text-app samt Tips om ABM taktik för 2020. God läsning!
1. Google har lagt till ett Discover-flöde i sin mobila browser och via den ser fr.a publicister en ökning i återkommande trafik. Värt att lägga tid på att öka chansen för synlighet där, och Econsultancy ger tre tips: What is Google Discover…
2. Många marknadsförare vet inte vilket slags innehåll som verkligen ger resultat, hävdar Felicia Sullivan i en Mediumartikel, och ger sedan tre exempel på innehåll som konverterar. Värt att läsa och begrunda: Three types of content…
Nyhetsbrev
Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.
3. Kändisar som vill ha en närmare kontakt med sina fans flyttar från sociala medier och in i en textbaserad app – Community – enligt en artikel i Fast Company: Why your favorite celebs…
4. Vill du lära dig mer om Account Based Marketing-taktik för 2020 så bjuder Terminus på en fyllig samling: The definitive guide to…
God läsning!
0 kommentarer på Fyra länkar värda att läsa v. 2 2020