Rädslan för att missa något – FOMO – är en viktig trigger i våra liv. En ny infograf tipsar om hur du kan använda den kunskapen i din marknadsföring
Vi har alla varit där, rädslan för att gå miste om något gör att vi dyker upp eller kollar något extra mycket. På engelska talar vi om FOMO – fear of missing out. En infograf från Fundera ger dig 27 tips om hur du kan använda den här känslan i din marknadsföring.
Nyhetsbrev
Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.
Här är infografen:
Vill du att ditt företag ska bli bättre på att arbeta med digital marknadsföring, content marketing, account based marketing eller sociala medier? Jag jobbar på Brandmovers, en content marketing-byrå som kan hjälpa er med allt från strategi till genomförande och uppföljning. Kontakta mig så berättar jag mer.
0 kommentarer på Fear of missing out – Vad det är och hur det kan användas (infograf)