Ställ en fråga om content marketing – Få en bok som tack

Vad vill du veta kring content marketing? Dela med dig av dina frågor och funderingar till mig, och om jag skriver ett svar på dem så får du ett signerat ex av boken Content marketing för alla som tack för hjälpen.

Om du har frågor eller reflektioner kring content marketing så är jag intresserad av att höra dem. Tycker jag att jag har ett bra svar på din fråga, ett svar som dessutom andra kan ha nytta av, så skriver jag en artikel här på sajten med svar på din fråga. Contentbok_mockup_dubbel_2

Som tack för hjälpen får du ett signerat ex av boken Content marketing för alla – som jag har skrivit tillsammans med Joakim Arhammar. Observera att det bara är om jag använder din fråga till en artikel som du får boken.

Din fråga kan handla om allt från strategi till produktion, olika typer av innehåll eller format, processer och roller, distribution och mätningar. Bara den finns inom området content marketing så räcker det.

Tänk också på att det ska vara en fråga som kan besvaras öppet. Ifall du har frågor som rör ditt företag eller en konkret produkt så är det bättre att du mejlar mig och frågar om de workshops/föreläsningar som jag håller för företag och organisationer.

Gör så här

Enklast är att du ställer din fråga i kommentarsfältet här nedan. Du kan även mejla den till mig, eller twittra till @PStaunstrup

Så snart jag har haft möjlighet att fundera på om jag kan använda din fråga så får du ett svar i samma kanal du använt. Och om jag skriver ihop en artikel utifrån frågan så skickar jag förstås boken med det samma.

Några av de artiklar här på sajten som fått bra med trafik och spridning har kommit just från frågor jag fått vid en föreläsning eller på annat sätt. Det är därför jag vill testa det här i lite mer organiserad form. Så om du har en fråga eller ett ämne du vill veta mer om – ställ den till mig så lovar jag att ge dig det bästa svaret jag kan åstadkomma.

 

Bildkälla: Tsahi Levent-Levi, Finger face with a question, Flickr

4 kommentarer på Ställ en fråga om content marketing – Få en bok som tack

  1. Hi Pontus,
    what’s the biggest difference between a content marketer that is effective and a marketer than fails to reach their goals? What are some essential components to bridge the gap?
    Thanks

    • Hi Sharzad, thanks – that’s a great question. I’ll try my best to answer it, and will let you know when it’s published.

  2. Vilket är det bästa sättet att följa upp sitt arbete när man jobbar med content marketing? Hur sätter man upp strategiska mål inom content marketing?

Skriv en kommentar

Din e-post adress kommer inte att visas.