Fyra utmaningar och fem möjligheter med content marketing (e-bok)

Den här e-boken fungerar som en introduktion till content marketing. Jag tar upp fyra vanliga utmaningar som företag har när de arbetar med content marketing, och föreslår några sätt att komma tillrätta med dem. Därefter visar jag på fem möjligheter som jag menar att content marketing ger företag, och detta oavsett om det är B2B- eller B2C-företag.

Här har du utmaningarna:

  • Vad vill vi egentligen åstadkomma?
  • Vilka vill vi nå och hur gör vi det?
  • Hjälp, vi har inget att säga
  • Hur går det egentligen?

Och här kommer möjligheterna:

  • Bli dina kunders bästa vän
  • Se helheten med köpt, ägd och förtjänad media
  • Riv dina silos
  • Driv utvecklingen i din bransch
  • Fyll dina sociala kanaler

Här kan du ladda ned e-boken:


Du måste lämna din e-postadress för att kunna göra det, men jag lovar att inte spamma dig eller ge den vidare till någon.

E-boken kostar dig inget, men du får gärna prenumerera på mitt nyhetsbrev:

Nyhetsbrev

Vill du ha alla poster från staunstrup.se i ett enda nyhetsbrev varje vecka? Fyll i din e-postadress så kommer det raka vägen till inkorgen.

0 kommentarer på Fyra utmaningar och fem möjligheter med content marketing (e-bok)

Skriv en kommentar

Din e-post adress kommer inte att visas.